המדריך המלא לחברת ניקיון משרדים

החל משלב הבחירה ועד לשלב ביצוע העבודה: המדריך המלא לחברת ניקיון משרדים

אסטתיקת המשרד הוא הדבר ראשון שפוגשים בו בכניסה לעסק או לבית; כולם יודעים זאת, אך כולם מתעלמים! ואנחנו אומרים – הגיע הזמן להפסיק זאת. כולנו עמוסים, כולנו עסוקים; שגרת החיים בארץ דינמית מאוד, כל הזמן יש מה לעשות: ריצות, דאגות, מטלות וכו’.

בידינו קיים פתרון, שעשוי להקל עליכם ולהסיר דאגה מליבכם לפחות בתחום אחד: הפקידו בידי חברת ניקיון ואחזקת מבנים את טיפוח, ניהול ושמירה על המבנה – אתם רק תדאגו לקום עם חיוך כל בוקר.

סדר וניקיון: הסוד להצלחת העסק שלך

ממחקרים עולה כי יש קשר ישיר בין רמת ניקיון חלל העבודה לבין התפוקה והיעילות של העובדים בו. מה זה אומר? עובד שכל השולחן והמדפים סביבו מלאים באבק, או שהפח לידו עולה על גדותיו – יציג תוצאות עבודה אפקטיביות פחות מאשר עובד שסביבתו מסודרת ,נקיה ומאורגנת. במילים אחרות, אם תחליטו להשכיר חברת ניקיון, העובדים בחברה שלכם יהיו מרוצים יותר ואתם הרי יודעים מה זה אומר; עובדים מרוצים יותר = עסק מצליח יותר! מדובר במשוואה פשוטה ומוכרת, היה והמשרד מבולגן, מלוכלך ולא מאורגן, לעובדים לא יהיה חשק לשהות בו ויספרו את השעות עד סוף היום.

סיבה נוספת חשובה לא פחות, היא התרשמות הלקוחות הפוטנציאליים או אורחים על כל סוגיהם המבקרים במשרד במהלך היום מהסדר, ארגון והניקיון המעידים בדרך מסויימת על איכותיות ומקצועיות העסק; משרד נקי תורם לתחושה המכובדת המתבקשת כשמדובר בפגישות עסקים למיניהן.

חברת ניקיון משרדים תורמת לתדמית העסק

עיקר הדגש שיש לשים בעבודת שירותי ניקיון משרדים הוא היכולת לתת לכל משרד את חבילת השירותים המתאימה ביותר עבורו. ניקיון המשרד הוא חלק בלתי נפרד מטיבה של תדמית העסק או השירות שלכם – יום עבודה פרודקטיבי ואיכותי מתחיל במשרד נקי המקרין מקצועיות וקפדנות, הן ללקוחות והן לעובדי החברה. מומלץ לבחור בחברה שתבנה יחד אתכם תכנית עבודה המפרטת את עבודת ניקיון המשרדים במשך זמן מסויים, תוך התחשבות בעבודה השוטפת בעסק שלכם; אנחנו ב”נכסי גוסקוב בע”מ” משתדלים להקפיד על ביצוע עבודות הניקיון בשעות נוחות עבורכם על מנת לא לפגוע בקצב העבודה אצלכם בחברה.

רושם ראשוני הוא הקובע – אז שמרו על ניקיון המשרד!

אנחנו מקפידים על שימוש בחומרי ניקיון ידידותיים לסביבה שמיוצרים על ידי החברות ומותגי הניקיון האיכותיים ביותר בעולם. לא משנה כלל על איזה גודל חלל מדובר, משרד קטן או אולם גדול רחב היקף – רוב האנשים בעולם שואפים להימצא בסביבה נקייה מאבק, כתמים, ריחות רעים או אשפה. בכניסה למשרד, הניקיון שלו הוא אשר יקבע ויכריע את הרושם הראשוני שתשאיר החברה אשר למשרדיה נכנסתם זה עתה – על כן החשיבות העליונה לערך הניקיון. בחברת ניקיון אמינה, ניקיון המשרד מתבצע על ידי צוות עובדים קבוע, מקצועי ומסור. לנו בחברת הניקיון “נכסי גוסקוב בע”מ” יש צוות המורכב מעובדים מיומנים ואיכותיים שעברו סינון קפדני וכמו כן, עברו בהצלחה מבדקי איכות ואמינות. אנחנו מאמינים שרק בעזרת שמירה על טיב עובדים גבוה, המתוגמלים בצורה נכונה וחווים סיפוק מעבודתם בחברה ניתן להגיע לתוצאות טובות.

ניקיון עצמאי אל מול שכירת שירותי חברת ניקיון

מיום ליום שוק חברות הניקיון למשרדים גדל ונותן מענה להרבה מאוד לקוחות, אך נדיר למצוא חברת ניקיון אשר מעניקה גם שירותי ניהול ואחזקת מבנים ובדיוק בנקודה הזאת אנחנו, “נכסי גוסקוב בע”מ” נכנסים לתמונה:

הרבה מהעסקים והארגונים שאנחנו נתקלים בהם, לרבות חברות גדולות, מעדיפים לשכור את שירותיה של חברת ניקיון ולא שירותי ניקיון מאדם פרטי. למה? ברור כשמש – יש משהו בחברה, בגוף עסקי שגורם לך להרגיש הרבה יותר בטוח מבחינה כלכלית. אספקת שירותי הניקיון לעסק או למשרד אינה תלויה באדם פרטי יחידני ולכן רוב בעלי העסקים מעדיפים לשכור את שירותיה של חברת ניקיון מוכרת. חברת ניקיון משרדים אמינה מגישה חשבונית מס ומסמכים רשמיים עבור התשלומים המועברים אליה, דבר המאפשר לבעלי עסקים וחברות לרשום את הוצאות הניקיון כהוצאה עסקית מוכרת במס הכנסה.

חברת ניקיון מספקת שירותי ניקיון ברמה מקצועית גבוהה יותר מהמנקה הפרטית,כמו גם מטפלת בשטחי עבודה גדולים כמו בנייני משרדים, מפעלים, קניונים ועוד. חברות ניקיון גם מעניקות שירותי ניקיון מיוחדים שאינם בהכרח אופייניים לבתים פרטיים כמו טיפול בכמויות פסולת גדולות, טיפול בשפכים תעשייתיים, ביצוע עבודות ניקיון בשעות הלילה וכדומה.

כאמור, בעלי משרד רבים מתלבטים בין האפשרות לנקות לבד את המשרד לבין שכירת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית. לכל אחת מהאפשרויות הללו יתרונות וחסרונות, אך מה שבטוח – בין אם באופן עצמאי או על ידי חברת ניקיון, חשוב להקפיד על ניקיון המשרד.

  • ניקיון עצמאי של המשרד: תכלס, היתרון היחיד בניקיון משרד בצורה עצמאית הוא החיסכון בכסף, כי אין צורך להוציא כסף עבור שירותי הניקיון.
    לעומת מספר מצומצם של יתרונות (יתרון..) ישנם הרבה חסרונות בניקיון עצמאי של המשרד, כאשר הרשימה מתחילה בהשקעת הזמן המתבקש.

ניקיון יסודי דורש ממבצעי העבודה השקעת זמן; בדרך כלל מי שעסוק במטלות נוספות רבות יתקשה לפנות את הזמן למטלה זו. חסרון נוסף נעוץ בקושי הפיזי בעבודת ניקיון של משרד. ניקיון יסודי של משרד דורש עבודה פיזית רבה, הזזת שולחנות וארונות כבדים, פירוק ומירוק מיחמים ומקררים גדולים, וניקוי חדרי שירותים ומטבח המשרתים לעתים כמות גדולה של אנשים.

  • שכירת שירותי חברת ניקיון מקצועית: יש יתרונות רבים בשכירת חברת ניקיון – הדאגה לניקיון המשרד יורדת מהמנהלים ומאפשרת להם להתפנות לעיסוקי המשרד החשובים; עובדי חברת ניקיון המשתייכים לחברה המכבדת את עצמה מנוסים בניקיון משרדים על כל גווניו, מכירים את כל חומרי הניקוי המתאימים ויודעים להשתמש ולהפעיל את הציוד המתאים. חברת ניקיון מבטיחה עמידה בלוחות זמנים, ללא ביטול ימי ניקיון, מאחר ולחברה מאגר עובדי ניקיון, וכאשר אחד חולה יגיע אחר להחליפו.
    החיסרון היחיד שנמנה עם שכירת חברת ניקיון הוא ששירותים אלה עולים כסף.

טיפים לבחירת חברת ניקיון משרדים אמינה ומתאימה עבורכם

למקומות עבודה כגון משרדים ומוסדות ציבור נדרשות עבודות נקיון, בין ששוטפות או תקופתיות. את מטלות הניקוי של משרדים וארגונים לוקחת על עצמה חברת נקיון, שמספקת להם שירות החוסך מעובדי החברה השקעה רבה ומיותרת של משאבים חשובים. ברוב המקרים, במבני ציבור ובמשרדים גדולים אין אפשרות להסתפק בעובד נקיון יחיד בשל היקף עבודת הנקיון. לחברת הנקיון יש כוח אדם גדול לביצוע עבודות ניקוי קבועות, עבודות תחזוקה ועוד. מלבד עבודות ניקוי המשרדים הקבועות, חברת ניקיון יכולה לספק גם עבודות מיוחדות כגון פוליש, חשמל ואינסטלציה המבוצעות בידי עובדים מקצועיים, שירותי שמירה וכו.

בחירה בחברת נקיון משרדים מתאימה

ברוב המקרים, ככל שהמבנה הציבורי או המשרד גדולים יותר – כך נדרש טווח גדול יותר של שירותי נקיון, לשמירה על תחזוקתו באופן שוטף. עם זאת, גם למשרדים קטנים נדרשות עבודות נקיון ותחזוקה של חברה מקצועית, בעיקר במשרדים שבהם שוהים העובדים שעות רבות.

אך כיצד ניתן לבדוק התאמה בין צרכי המשרד לשירותי חברת הניקיון?

כדי לבדוק התאמה רצוי לברר מראש את צרכי הניקוי הקבועים והמשתנים. לדוגמה, האם לארגון יש צורך בעבודות נקיון בסיסיות בלבד, או שנדרשות עבודות נוספות כגון תחזוקה של מערכות החשמל והמים, ניקוי מקצועי של שטיחים, ניקוי פוליש ועוד; כמו כן לוודא שלחברת הנקיון יש את הציוד הנדרש לניקוי המשרדי, בעיקר במקרים שבהם יש צורך בניקוי מיוחד של הריהוט או הריצוף במשרד (שיש, פרקט וכדומה).

כדי לתאם ציפיות בניכם לבין חברת הניקיון בה בחרתם, כדאי לוודא מראש את תדירות הניקוי הרצויה עבור המבנה – כולל חלונות, מסדרונות, המטבח ועוד. באמצעות בדיקה מראש של פרטים כגון אלה קל יותר להתמקד בבחירת שירות הניקיון והתחזוקה המתאים בדיוק לצרכי המשרד שלכם.

אמינות חברת ניקיון משרדים  

כדאי מאוד שיהיה קשר אמין ביניכם לבין מי שאחראי על ניקיון המשרדים, שכן הוא משפיע בצורה ישירה על ההיגיינה במקום העבודה. קשה לשים לב לעבודות ניקוי איכותיות, אך כשהן אינן מתבצעות אפשר להרגיש בחסרונן. לכן, מומלץ לבחור בחברת נקיון אמינה, שאתם סומכים עליהם שתבצע את כל עבודות הניקיון הנדרשות בכדי לשמור על המשרד נקי ועל סביבת העבודה הנעימה של העובדים במקום.

המלצות מלקוחות אחרים יכולות לשקף את אופן העבודה והשירות של החברה, אך עם זאת הן אינן בהכרח משקפות את אמינות החברה.

טרם תחילת העבודה מומלץ לוודא את איכות חברת הניקיון על ידי בירור מטרים האם החברה מחזיקה בכל האישורים הנדרשים לניהול וביצוע עבודות הניקיון, השמירה והניהול הרלוונטיות. חברת ניקיון מהימנה מחזיקה ברישיון ממשרד התמ”ת, שאותו מחדשים לשנה עד שלוש שנים. בכדי לקבל את האישור הנ”ל, נדרשים ידע בהעסקת עובדים וכוח אדם וכמובן ניסיון מוכח בניהול עסקי.

מלבד אישורים כתובים, חברת נקיון אמינה, המכבדת את עצמה, שומרת על כללי הבטיחות ועל המקצועיות של עובדיה במהלך עבודתם השוטפת עם חומרי הניקוי השונים, ובתפעול ציוד מקצועי לעבודות נקיון ולפרוייקטים מיוחדים.

כמו כן, לחברת נקיון אמינה עובדים בעלי הכשרה מקצועית מתאימה (בתחומי חשמלאות, אינסטלציה, ניהול ועוד) הבקיאים בתחום עבודתם ומוכנים לבצעה על הצד הטוב ביותר.

מספר דגשים טרם בחירת קבלן ניקיון משרדים

טיפ אישי מאיתנו: כחלק מתהליך בחירת חברת הניקיון למשרדכם, שימו לב שהיא מספקת שירותי ניקיון ושמירה גם בשעות הלילה, או פשוט בשעות עבודה המנוגדות לשעות העבודה אצלכם במשרד. לא נוח ולא נעים לעבוד כשעובדי הניקיון מסתובבים בין רגלי העובדים שלכם. הדבר אף מוביל לתוצאה הפוכה ממה שרציתם.

שימו לב באילו חומרים משתמשת חברת הניקיון שאת שירותיה שכרתם. חברתנו, ‘נכסי גוסקוב בע”מ’, הנה חברה מקצועית המתמחה בניקיון משרדים ודואגת להשתמש בחומרים המאושרים על ידי משרד הבריאות, שאינם מסכנים את בריאות העובדים (שלנו או שלכם) ומותירים ריח רענן ונקי.

תיאום ציפיות ובניית לוח זמנים עם חברת שירותי ניקיון

מלבד סנכרון בין צרכי נקיון המשרד לבין שירותי הניקיון שמציעה חברת ההשכרה, יש עוד פרמטרים שכדאי לברר אותם מראש. כמו למשל, זמינותה של חברת ניקוי ותחזוקה והתאמת שעות עבודתה לשעות פעילות המשרד. רוב חברות התחזוקה והניקיון מאפשרות להזמין את שירות הניקוי לשעות שבהן לא מתקיימות פעילויות שוטפות במשרד, אבל אנחנו ממליצים גם לוודא שעל פי מידת הצורך קיימת האפשרות לנווט בין שעות הפעילות של המשרד לבין זמני העבודה של חברת הניקוי והתחזוקה.

הביצוע והניהול של עבודות נקיון משרדים – שלבי ביצוע ניקיון המשרד:

חברת ניקיון השירותים שמספקת חברת נקיון משרדים מיועדים להקל על ארגונים מבחינת הצד הניהולי והתפקודי של ניהול הנקיון במקום העבודה. עבודות נקיון קבועות, תיקונים של מערכות המבנה, ניהול כח האדם המופקד על שמירת הניקיון במקום ועוד – הם רק חלק מהפרויקטים שמבצעת החברה עבור משרדים של חברות וארגונים ציבוריים. תיאום מאורגן ושוטף  (כמוש ציינו קודם) של השירות מול המנהלה של המשרד מאפשר לבצע ניקיונות במקום גם לנוכח פעילויות אחרות, כגון אירועים, שיפוצים ועוד. לכן, חשוב לבחור בחברת נקיון אמינה ומקצועית, שמנהלת באופן שוטף ואחראי את כל עבודות הניקוי שעליהן היא אחראית, החל בשטיפה ובנקיון יום-יומיים וכלה בניקוי יסודי של המשרד לאחר שיפוץ תקופתי.

שלבי ניקוי המשרד צעד אחר צעד

עובדה ידועה שכדאי שתעצרו לחשוב עליה לרגע – אדם ממוצע מעביר כשליש מחייו בעבודה. אם אנחנו כבר נמצאים במשרד שעות כל כך מרובות, למה שלא נשמור עליו נקי ונעים עם אווירה מזמינה? ישבנו וחשבנו איך נוכל לעזור לכם לשמור על משרדכם אטרקטיבי לעבודה גם בשעות שחברת הניקיון לא נמצאת. אחריות אישית – כל עובד אחראי קודם כל על הניקיון בסביבה שלו. זה אומר לשמור על שולחן נקי ומסודר, לדאוג לזרוק לפח את הלכלוך שבסביבת העבודה שלך וכו’. גם אם יש עובדים שנוטים לעבוד בבלאגן (כל משרד צריך לפחות אחד כזה..) הם צריכים לדאוג לכך שבסוף היום שיאירו עמדה מסודרת.

 

  1. ניקיון המשרד – המשרד הוא כרטיס הביקור של העסק שלכם! על מנת להשאיר רושם טוב על לקוחות המגיעים לפגישות ודיונים ובנוסף שיהיה נעים לכולם לעבוד בו  הוא חייב לעבור ניקיון יומי. המשרד יכול להיות מסודר, אבל אם הוא לא יהיה נקי, פשוט לא נרצה לשהות בו, בטח ובטח לא לעבוד בו. כדי להמנע משחיקה של העובדים ויצירת מוקד ויכוחים בטוח – בדרך כלל מומלץ להשכיר חברת ניקיון מקצועית שתגיע בסוף יום העבודה לנקות את המשרד.
  2. ניקיון מטבח ושירותים –  בכל משרד זה מתנהל אחרת ואפשר לבחור אחת מתי אופציות: אפשר ליצור קשר עם חברת ניקיון משרדים שתבצע את המשימות ‘השחורות’, או הפתרון השני – לקבוע תורנות בין כלל העובדים לניקיון המתחמים הללו; כשהנטל מתחלק בין כולם והופך לניקיון של פעם בשבוע זה לא גרוע עד כדי כך. בערך.

טיפים לניקיון חדר השירותים

כולם רוצים ומעדיפים חדר שירותים מבריק ומצוחצח, אך לא כולם יודעים איך לנקות אותו כמו שצריך. במידה ובחרתם לתחזק את מתחם השירותים בעצמכם ולא לשכור את שירותיה של חברת ניקיון – יש לנו כמה טיפים טובים שיעזרו לכם לצלוח את המשימה בקלות:

ניקוי האסלות – נקודת עניין ראשונה. האסלות משמשות את עובדי המשרדי ואורחיו באופן קבוע ואינטנסיבי ומצטברים בה חיידקים רבים, לכן חשוב מאוד לשמור על הניקיון שלה ברמה הגבוהה ביותר. אנחנו ממליצים מאוד לנקות אותן כדרך קבע לפחות פעם – פעמיים בשבוע, עם נוזל המיועד לניקוי אסלות או אקונומיקה;

  • שפכו פנימה את נוזל הניקוי, שפשפו טוב טוב עם מברשת האסלה ותנו לחומר לעבוד בערך חצי שעה. אחרי חצי שעה שפשפו שוב את כל דפנות האסלה והורידו את המים. כדאי להחליף את מברשת האסלה מידי פעם..
  • את קרש האסלה מנקים גם כן על בסיס קבוע, בעזרת מגבוני ניקוי המכילים חומרים אנטיבקטריאליים.
  • מקלחונים – במידה וזכיתם, והמשרד בו אתם עובדים או מנהלים מכיל מקלחת – יש צורך בניקוי עם חומר מתאים וקרצוף במידת הצורך. אחד החלקים הכי בעייתיים בניקוי חדרי שירותים הוא אבנית על הברזים; ברז המכוסה באבנית נראה מוזנח, מזוהם ובעיקר נראה שהוא עושה את הפעולה ההפוכה מהמטרה שלשמה הוא הותקן – ניקיון. ניתן להסיר אבנית עם תמיסת הסרת אבנית מתאימה והברז יהפוך לחדש לחלוטין.
    בגדול, מומלץ להתקין ברזים מפלדת אל – חלד, על מנת לשמור עליו לאורך זמן, אחרת תאלצו להחליף את הברזים בתכיפות מהירה יחסית בגלל האבנית המצטברת וחלודה.
    את דלתות המקלחון אפשר לנקות עם ספריי חלונות פשוט, אך היינו ממליץ לשלב גם מעט חומץ או מסיר אבנית מהסיבה הפשוטה שדלתות המקלחון נרטבות בתדירות גבוהה.
  • כיור – אין מה להכביר במילים אחרי שפרטנו על האסלות והמקלחונים. העיקרון הוא לנקות ממנו את האבנית המצטברת בעקבות המים; אם מדובר בכיורים יקרים מומלץ להשתמש בספוג עדין בכדי לא לגרום לשריטות באבן.
  1. רעבים? – רצוי מאד לא לאכול ולשתות במשרד באזורים רגישים – למשל בסביבת מחשב, הפירורים והשמנוניות שנשארים מזמינים מזיקים לסביבת העבודה האישית שלכם! שבו בפינת האוכל, עשו לעצמכם הפסקה מהשגרה העמוסה.
  2. ניקיון חלונות – תכלס, אתם יכולים לעשות זאת בעצמכם; תרסיס, נייר עיתון והחלון מבריק! רצוי לנקות את החלונות אחת לשבועיים ע”מ לשמור על מראה נקי ונעים. אבל..למה להתאמץ? הזמינו חברת ניקיון שתדאג לעשות זאת עבורכם.
  3. פוליש – אם אתם רוצים שהרצפה במשרדכם תראה כמו מראה – אתם צריכים פוליש! הפוליש מתאים לכל סוגי המרצפות מאבן או שיש, ויש לבצע את הפעולה אחת לתקופה (נגיד 3 חודשים). בינינו, לא תעשו פוליש לבד, נכון? בנוסף לשירותי הניקיון חברתנו מציעה שני סוגי פוליש (ווקס וקריסטלי) בהתאם לריצוף המשרד. פירוט בהמשך..
  4. ריח המשרד – לא תמיד נעים לדבר על זה, אבל הרבה אנשים נמצאים במשרד ולא כולם מדיפים ריח שושנים. לכן, הקפדה על אוורור במשך יום העבודה היא תנאי בסיסי לשמירה על ריח טוב במשרד. כאשר אנחנו עובדים במקום שבו הריח לא נעים, אנחנו פשוט לא יכולים להתרכז, והופכים להיות פחות פרודוקטיביים. במשרדים גדולים, בהם מותקנת מערכת אוורור אוטומטית, יש לוודא כי היא תקינה ויעילה.
  5.  פינוי אשפה – זה לא סוד שלאשפה אין את הריח הכי טוב בעולם. על מנת לשמור על סביבה נעימה לעבודה, רצוי לרוקן את הפח האישי לעיתים קרובות, את הפח הגדול תשאירו לנו 😉
  6. הוו דוגמא אישית – נאה דורש נאה מקיים. אנו דורשים מעובדינו לשמור על סביבת עבודה נקיה ונעימה, מכך שהמנהלים צריכים להיות אחראיים לסדר וניקיון במשרד שלהם.
  1. מתי לנקות? – רצוי לנקות את המשרד או בתחילת היום או בסופו. הפסקת ניקיון באמצע היום פוגע ברצף ומקשה על העבודה.אז קיבלתם כמה טיפים לשמירה על משרד נקי ומסודר, אבל בכל זאת, רצוי לפנות לחברת ניקיון משרדים שתבצע את העבודה ביעילות ובצורה הטובה ביותר; מה שיצור אווירה נעימה ויאפשר לכם להתרכז בעבודה נטו

מה קורה בהעדר שירותי חברת ניקיון?

אדם עובד מבלה כ-1/3 משעות היממה בעבודה, יש כאלו שאף יותר; את שאר הזמן, ניחשתם נכון, הוא מבלה בביתו. אם לא תשמרו על הסביבה בה אתם שוהים נקייה ומסודרת, ההשפעה הישירה על מצב רוחכם תהיה שלילית; הסחות דעת מעצבים יפריעו למהלך התקין בעבודה ובבית יגרמו לריבים מיותרים עם הדיירים הנוספים. הגורמים הללו מוציאים מריכוז, פוגעים בתפקוד האלמנטרי שלכם ומובילים לתוצאות שליליות והפוכות ממה שהייתם מאחלים לעצמכם או לעסק שלכם.

האם שירותי חברת הנקיון מתאימים גם למשרד קטן?

שירותי ניקיון מיועדים לביצוע עבודות ניקוי שוטפות אך גם לפרויקטים קצרי טווח. כאמור, לרבים מהמשרדים גדולים נדרש ניהול מקיף של עבודות הניקוי, כולל עבודה מול המנהלה וניהול כח האדם של חברת הניקוי.

ישנם משרדים קטנים שבהם נדרשת תחזוקה מינימלית של המקום ולכן אין להם צורך בניהול שוטף של עבודות הניקוי. עם זה בתקופה של מעבר או שיפוצים במשרדים, ללא קשר לגודלם, מתווספות עבודות נקיון שהן מעבר לתחזוקה השוטפת.

ניקוי ושדרוג המקום בידי חברת הניקיון מתבצע באופן יסודי ומקצועי ומאפשר לעובדי המשרד להמשיך בעבודתם באווירה נעימה יותר. לכן, גם משרד שעבורו לא נדרש ניהול קבוע של שירותי ניקוי, יכול לפנות לחברת נקיון מקצועית לקבלת השירות המתאים.

שירותים מיוחדים שחברת ניקיון ואחזקת מבנים טובה מספקת

# פוליש ווקס

הברקת המרצפות נעשות על ידי החדרת חומר הפוליש ווקס עם מכונת פוליש. החומרים העיקריים בהם נעשה שימוש בתהליך הפוליש הם חומר שעוותי מותך ו-ווקס, שאותו מורחים על האריחים בצורה אחידה על ידי וולידה; התוצאה המבריקה המתקבלת בתום התהליך מקנה למרצפות מראה מרשים וחדיש.
יתרונו של הפוליש ווקס על פני סוגי פוליש האחרים נעוץ במחירו הנמוך יחסית; מהצד השני, קיימים בו גם חסרונות – פוליש ווקס מעט יותר מחליק לעומת הפוליש הקריסטלי ובנוסף נדרשת חזרה על הפעולה אחת לשנה.

# פוליש קריסטלי

יכול להיות ששמעתם על שיטת הברקה זו בשם נוסף “הברקה קריסטלית” וכשמה כן היא, מעניקה לרצפה שלכם תכונות של מראת קריסטל! אם אלו הסטנדרטים שלכם בנוגע למרצפות הבית – פוליש קריסטלי הוא המענה עבורכם.
הוא מתאים לכל סוגי האבן והשיש, למעט אריחי קרמיקה וגרניט פורצלן.

פוליש קריסטל נעשה על ידי צמר פלדה, מגנזיום וחימום המרצפות והחדרת החומר מתבצעת בכמה שכבות עד לתוצאה מבריקה במיוחד.
האריחים זוכים לטיפול מרענן בנוסף לשכבת הגנה מיוחדת המגנה עליהם מפני סימני בלאי ונזק כגון גרירת חפצים ורהיטים על המרצפות. אם לא דיי בכל היתרונות הללו, המרצפות אינן מחליקות, בזכות פוליש הקריסטל האיכותי. בחירה בפוליש קריסטל יוצרת רצפה נוצצת ומראה נקי! בנוס, הוא  דוחה כתמים שונים ואפקט הפוליש קריסטל נשמר לאורך שנים רבות.
מידע חיוני על פוליש קריסטלי:
אפשר לעשות פוליש קריסטלי ל – 100 מ”ר בשעתיים, אבל התוצאה תהיה גרועה. עבודת פוליש קריסטלי מקצועית חייבת להיעשות בשלבים ולכן לוקחת זמן רב – כיום עבודה שלם עבור דירה בגודל שצוין מעלה.
טווח מחירים מקובל עבור עבודה זו אמור לנוע בין 10 – 20 ש”ח למ”ר; מומלץ לבצע פוליש קריסטלי פעם בחמש שנים.

שירותים נוספים שמציעה חברת ניקיון משרדים

חברת ניקיון רצינית, המכבדת את עצמה ואת לקוחותיה – תציע לכם שירותים נוספים שיש באפשרותה לבצע כמו אחזקת מבנים באופן שוטף, שמירה ללא נשק, ניהול בנייני מגורים ועוד. גם אם בתור בעל עסק חפצת בשירות אחד בלבד מבין כל המגוון – מעולה! חברת ניקיון משרדים טובה תכבד כל בקשה שלך ותשמח להיות לך לעזר.

רצוי לבדוק עוד בראשית תחילת העבודה האם חברת הניקיון המדוברת מספקת שירותים נוספים, או שמא תצטרכו להתחיל להתרוצץ על מנת למצוא את החברה הבאה שתספק לכם שירות ספציפי.

אצלנו בחברה “נכסי גוסקוב בע”מ” שואפים להקל עליכם כמה שיותר, לכן איגדנו לכם את כל השירותים תחת קורת גג אחת!

  • שירותי ניקיון יסודיים.
  • שמירה ואבטחת מוסדות ציבוריים ופרטיים ללא נשק.
  • ניהול ואחזקת מבנים.

אנחנו מתחייבים לספק עבורכם את הצוות המקצועי ביותר שיש לשוק הניקיון להציע; כוח האדם של חברתנו מתאים וכשיר למילוי התפקידים המגוונים בחברה, אנחנו מכשירים ומאשרים באופן פורמלי את העובדים שלנו החל מעבודות ניקיון עם חומרים מסוכנים וכלה באישורי שמירה, עבודות מקצועיות ועוד.

דבר אחרון שאנחנו ממליצים לכם לבדוק, טרם בחירתכם בחברת ניקיון ואחזקה מסויימת – ודאו כי בידי החברה ציוד עבודה הנדרש עבור עבודות מיוחדות כמו פוליש למשל, או ניקוי חלונות חיצוני, איסוף פסולת לאחר שיפוץ וכו’.

אחזקת בנייני מגורים 

מי מאיתנו לא מדמיין את הרגע הזה, בסוף יום עבודה גדוש ועמוס שבו אנחנו חולצים נעליים, מתיישבים על הספה (ואולי אפילו מרימים רגל על רגל), נאנחים ואומרים לעצמנו “זהו, אני בבית”?

אבל רגע לפני שאתם מגיעים לרגע המיוחל כל מה שיכול להתפקשש – מתפקשש; העציץ בכניסה לבניין נשבר, כל המדרגות כמעט עד הדירה שלך מוכתמות מהזבל שטיפטף לאחד השכנים, העורבים אורבים לכם מאחורי כל גרם מדרגות שאתם עולים, גופות תיקנים הפוכות ועוד “הפתעות נעימות” כאלו ואחרות.. ברוב המקרים, לאף אחד מדיירי הבניין אין זמן או משאבים לבצע את עבודות התחזוקה והניקיון השוטפות בו; מבאס נכון? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! כדי להבטיח שהכניסה לבניין המגורים תשמור על העונג בהגעה הביתה לאחר יום עבודה.

חברת ניקיון מקצועית משפרת פלאים את איכות החיים בבניין המגורים שלכם; כיום, במיוחד בבניינים המאכלסים דיירים משכבות הגיל הצעירות יותר, תפקיד ועד הבית הוא נטל מאוד כבד על כתפי הדיירים; הוא כרוך במרדף אחרי דיירים וכסף, שמירה על ניקיון וסביבת המחייה וכמובן טיפול בתקלות. על כן, חברתנו מציעה את שירותיה באחזקת מבנים, הכוללת, בין היתר, שירותי ועד בית (באופן חלקי או מלא).

חברת ניהול ואחזקת מבנים

כיום בניגוד לעבר מספר מבנים מסחריים/מבני הייטק בישראל הינו גבוה מאי פעם. בכל יום נבנים פרויקטים חדשים של נדל”ן ברחבי הארץ וכל בניין מסוג זה מצריך ניהול ותחזוקה מוקפדת על בסיס יומי. ניהול ואחזקת מבנים אינו עניין של מה בכך. קיימים אינספור בניינים רבים אשר ניהול מבנים או אחזקת מבנים בידי שכן אחד או כמה אשר מתנדבים להיות אחראים על גביית הכספים מהדיירים לא פועל כראוי ולא מניב הצלחה. בישראל כיום ישנה עלייה אדירה בביקוש עבור ניהול ואחזקת מבנים ע”י חברה חיצונית מתוך ידיעה כי ניהול מבנים מאת חברה כזו יכול להניב תפוקה אופטימלית מצרכי דיירי הבניין הרבים. כולנו השכלנו לדעת כי ניהול מבנים על ידי דיירי הבניין עצמו יוצר לא פעם אי אלו חיכוכים בין השכנים. תשלומים אינם נגבים במועד הנחוץ, הבניין איננו מתוחזק כראוי ומתוך כך ברור כי רק חברה מקצועית תנהל את הבניין בצורה אידיאלית. קיימות כיום בשוק אינספור חברות המתמחות בנושאי ניהול מבנים ומציעות שירותים שונים לקהל הלקוחות.

ניהול מבנים – הרבה מעבר לגביית דמי ועד

חברת נכסי גוסקוב בע”מ המעניקה שירותי ניהול ואחזקת מבנים, מנהלת בהצלחה מגוון רחב של מבנים מסחריים/מבני הייטק. אנו מעניקים שירותי אב בית, גביית דמי טיפול, ניהול וטיפול סרבני תשלום, ניהול ואחזקה שוטפת של רכוש משותף בבניין ואף שירותי ניקיון. שירותי הניקיון הכלולים במסגרת ניהול מבנים כוללים ניקוי כל השטחים ציבוריים בבניין. חברתנו גם תטפל  בכל מערכות אלקטרו מכניות במבנה לרבות מערכות כיבוי וגלוי אש ,ניקוי וחיטוי מאגרי המים המשותפים לבניין, טיפולים מונעים במאגרי מים נגד זיהום, משאבות טבולות, גנרטור, שירותי שיפוץ ,חדרי משאבות וטיפול באספקת מי השתייה לתושבי הבניין. מעוניינים גם אתם בשירותיה של חברת אחזקת מבנים המציעה גם שירותי ניקיון מקצועיים? הזמינו אותנו עוד היום לפגישת ייעוץ ללא התחייבות והעניקו לבניין שלכם ניהול מוקפד ואיכותי.

אל תתפשרו בתחום אחזקת מבנים – קחו את המקצוענים ביותר שיסייעו לכם לשמור על ראש שקט!

שירותי ניהול נכסים

האתגר הגדול ביותר שעומד בפני כל בעל נכס, מכל סוג שהוא – הוא מימוש פוטנציאל הנדל”ן של המבנה שברשותו. בין אם מדובר בבניין משרדים, מרכז קניות, מבני תעשייה או בניין מגורים, לכל משקיע וכל בעל נכס חשוב לשמור על ערכו של הנכס ולהשיג תשואה גבוהה לאורך זמן. בעבור זאת, כל אשר צריך הבעלים הוא ניהול נכסים מקצועי ואחראי. חברת נכסי גוסקוב בע”מ משלבת נאמנה את כל השירותים הנדרשים בכדי להשיג ניהול מוצלח של הנכס ותחזוקתו באופן חסכוני ויעיל.

הצורך העולה וגובר בחברות לניהול נכסים קשור באחת גם לצמיחתו של שוק הנדל”ן, קיים הצורך בחברות לניהול נכסים אשר עיקר התמחותן הוא ביכולת להעניק את מגוון השירותים השונים על כל סוגיהם תחת קורת גג אחת ובמקצועיות. ניהול נכסים כיום יותר מאי פעם הוא אינו עסק לחובבנים. זהו תחום המשלב שירותים מתחומים שונים על מנת להצליח לנהל בצורה אופטימלית מבנים עבור בעליהם. ניהול נכסים מצריך ידע נרחב במגוון תחומים וקשרי עסקים עם מגוון רחב של בעלי מקצוע איכותיים.

את סל השירותים של חברות ניהול נכסים ניתן לחלק למספר קטגוריות שונות:

> ניהול פרויקטים

> אחזקה ותחזוקה

> שיווק

> משק פנים

> ניהול השכרות

כיום ישנן חברות ניהול נכסים אשר מעורבות החל משלב הבנייה של הפרויקט, יתרון נהדר שבו חברות ניהול נכסים יכולות לייעץ ליזם לבנות בניין שיהיה חסכוני ויעיל לתושביו עתידיים ולכיס ההוצאות שלו.

מעבר למעורבותה של חברת לניהול נכסים עוד משלב הבנייה, היא יכולה לתרום רבות לקידום שיווק הפרויקט בשלב המכירות שלו. מחלקת שיווק של חברות לניהול נכסים יכולה להציע אסטרטגיית שיווק מותאמת באופן ייחודי לכל פרויקט וכך תגדיל את הסיכויים לאכלוס הפרויקט המסוים עוד במהלך תהליך הבנייה.

שרותי שמירה ללא נשק

בין השירותים שאנו מציעים ללקוחותינו, אנו מציעים גם שירותי שמירה ללא נשק, בהם אנו מתחייבים להטות אוזן קשבת לכל סייג שיש לכם. אנו מבטיחים את איכות השירות שלנו באמצעות בקרת עובדים ייחודית המאפשרת לנו לדאוג שאף פעם לא תפלו בין הכיסאות.
תהליך סינון העובדים שלנו בשלב הגיוס הוא קפדני וחסר פשרות, במיוחד כשמדובר בשירותי חברת השמירה והאבטחה שאנו מספקים, כמו גם סדרנות. אנו מספקים שירותי חברת שמירה לבנייני משרדים, בתים משותפים גדולים ומוסדות במגזר הפרטי והעסקי.

יש הרבה חברות שמירה – אז למה דווקא אנחנו?

חברת נכסי גוסקוב בע”מ, אחת מהחברות המובילות בישראל בתחום אחזקת וניהול מבנים, מספקת שירותי שמירה עבור מבני הייטק ומגורים על ידי הצבת שומרים וסדרנים בלובי ובמבואות. אנו מהווים חברת שמירה ללא נשק שנושאת באחריות להציב שמירה במתכונת של 24 שעות בתיאום מלא עם חברות הביטוח השונות של הנכסים.

  • כי אנחנו תמיד אתך – במסגרת ביצוע השמירה אנו מהווים עבורכם מענה 24 שעות ביממה לכל בעיה.
  • כי אנו מגייסים את המתאימים ביותר עבורך – המגויסים עבור חברת שמירה וסדרנות ביטחון בחברתנו “נכסי גוסקוב בע”מ” עוברים הליך מיון קפדני תדריכים והכשרות הייעודיות המיוחדות לתפקיד רגיש זה.
  • ניסיון של שנים בכל התחומים – חברתנו מבינה אתכם עד הסוף , אין אנו רק חברת שמירה ואבטחה אלא חברה עם ניסיון רב בכל תחום האחזקה וההתנהלות עם מבנים גדולים, במתן וביצוע כל שירותי האחזקה עבור מבנים אלו ומענה רציף וזמין עבור כולם.

שירותי ניקיון למשרדים ולנכסים

ניקיון ואסטתיקת המשרד הם חלק משמעותי בעת יצירת סביבת עבודה נעימה; מטלות ניקיון המשרד מחייבות ידע מקצועי ונרחב בתחום, על מנת לספק את התוצאות הרצויות ביותר עבורכם! יתרון מובהק בהזמנת שירות מחברה המתמחה באספקת שירותי ניקיון הוא היכולת לדאוג לשקט נפשי עבור מזמין השירות; אין צורך לעסוק בטיפול בהחלפת עובדים, ברכישת חומרי ניקיון וציוד נלווה, ראש שקט ופנאי לעסוק בנושאים העיקריים בניהול העסק ולא להלאות את הראש במטלות צידיות כמו ניקיון משרדי החברה.

ניקיון משרדים שונה מניקיון רגיל המבוצע בבית, שכן מדובר בעבודת ניקיון עבור עשרות אנשים שמתנהלים במרחב הציבורי עסקי שלהם. האנשים שמגיעים לבקר במשרד אינם מקפידים על ניקיונו כפי שהיו רגילים לעשות בבית שלהם אך מאידך, דרישות הניקיון מצד המעסיקים והמנהלים אינן קטנות וכך נוצר פער הגייני בין הרצוי למצוי; ניקיון המשרד מתבצע (על פי רוב) במשך כל שעות היום ולפעמים גם בשעות הלילה (אתם קובעים את הזמן המתאים לכם לניקיון משרדכם תוך קבלת הייעוץ המקצועי שלנו) והוא דורש עבודה של כוח אדם מיומן, בעל תודעת שירות גבוהה והמון סבלנות לבצע עבודות שלא נתפסות כסימפטיות במיוחד לדעתם של רוב האנשים.

“נכסי גוסקוב בע”מ” – מומחים בניקיון משרדים

כחלק מתהליך בחירת כוח האדם המועסק על ידינו, אנו מקפידים לאתר את העובדים בעלי ניסיון תעסוקי בשירותי הניקיון לצד אמינות, אחריות אישית והעדר רישום פלילי כמובן. אנחנו מתחייבים אל מול הלקוחות שלנו לבצע את העבודת הניקיון על הצד הטוב ביותר שלה, מה שיבטיח סביבת עבודה נקייה ונעימה במשרדי העסק שלכם, הן לעובדים והן ללקוחות;

  • חברתנו מספקת את כל מגוון החומרים והציוד הנדרשים לביצוע שירותי ניקיון למשרדכם בצורה הטובה והקפדנית ביותר.
  • העובדים שלנו, בחברת “נכסי גוסקוב בע”מ” מבוטחים ומתוכמלים בשכר הוגן ומכבד הכולל את כל התנאים הסוציאליים והביטוחיים; האינטרס שלנו כחברה איכותית המכבדת את עצמה – הוא שכך נבטיח את יציבות העובדים ומסירותם למקום העבודה.
  • חברת “נכסי גוסקוב בע”מ” הינה אחת מהחברות המובילות בארץ כיום במתן שירותי ניהול למבני היי – טק ומסחר.

כחלק מהשירות אותו אנו מספקים, מקבלת החברה על עצמה את ניהולו ואחזקתו השוטפת של הנכס שלכם ומטפלת בכל מעטפת הצרכים שסביבו, לרבות קשר ישיר מול הדיירים, טיפולי החזקה, ניקיון השטחים הציבוריים ו/או המשותפים ועוד.

חברות שונות בשוק הישראלי מספקות שירותים דומים בתחום האחזקה, אך יתרונה של חברת “נכסי גוסקוב בע”מ” הינו קשר מתמיד עם הלקוח, ביקורות על בסיס קבוע של העובדים ומענה אנושי במשך 24 שעות ביממה המקנה לכם, הלקוחות, ביטחון ושקט נפשי בעבודה אל מול חברת האחזקה. מלבד השירותים הסטנדרטיים שאנו מציעים, אנחנו מספקים גם שירותים נלווים ומיוחדים כגון שירותי פוליש, ניקיון יסודי לאחר שיפוץ, פוליש קריסטלי, עבודות חשמל, אינסטלציה, ותחזוקה שוטפת. כמו כן, ניקיון לכל סוגי המשרדים החל ממשרדים קטנים ביותר המבקשים ניקיון ואחזקה של פעם בשבוע ועד למשרדים וחברות גדולות הדורשות שירותי ניקיון בהיקפים גדולים יותר.

במרוצת השנים בה חברתנו עוסקת במתן שירותי ניקיון ואחזקת מבנים צברנו ניסיון וידע רב אותו אנו רוצים לחלוק עם לקוחותינו, על מנת להוציא אתכם המרוצים ביותר! כולם מעדיפים סביבת עבודה נקייה ומצוחצחת, כולם מעוניינים בהרגשה נעימה ונינוחה כשהם נכנסים למקום העבודה שלהם ואפילו כשיוצאים ממנו – תנו לנו לעשות עבורכם את העבודה הקשה. ניתן ליצור איתנו קשר להזמנת שירות אחזקת מבנים, ניקיון משרדים, ניהול נכסים או ייעוץ וללא התחייבות מהצד שלכם; אנו נספק עבורכם את  המידע הדרוש ושירות ניהול מבנים המתאים לכם בלבד.

לא כל חברות הניקיון מציעות שירותים נרחבים העונים על כל דרישותיכם. בין אם מדובר בניקיון בניין משרדים או בניין מגורים, כדאי שתבחרו בקבלן ניקיון ואחזקת מבנים שיענה על כל הבקשות שלכם ויבצע את העבודה בצורה המהירה והמקצועית ביותר. אנו מתמחים במתן שירותי ניקיון משרדים לחברות מובילות ובין מגוון הלקוחות שברשותנו תוכלו למצוא משרדי היי-טק, מוסדות ציבוריים ועסקים רבים אחרים. התקשרו אלינו למתן ייעוץ, אנו נכוון אתכם למה שאתם צריכים וניתן לכם את ההצעה המשתלמת ביותר המתאימה עבורכם!