סדר וניקיון

סדר וניקיון ככלי לאיכות חיים גבוהה! | חשיבות ניקיון המשרד

ניקיון המשרד הוא “הפנים” של העסק או הבית שלכם; בטח שמעתם את זה הרבה, רק שעכשיו הגיע הזמן להפסיק להתעלם. כולנו עמוסים, כולנו עסוקים; שגרת החיים כאן בארץ היא היסטרית! כל הזמן ריצות, דאגות, מטלות, תהיות – בקיצור, בלאגן אחד גדול.

יש לנו עצה, שעשויה להקל עליכם לפחות בתחום אחד, ולהסיר דאגה מליבכם: השאירו לנו את ניקיון המשרד או בניין המגורים. אתם תדאגו לקום עם חיוך על הבוקר , אנחנו נדאג לכל השאר. 

הכל מתחיל מהבית – אחזקת בנייני מגורים

אחרי יום עבודה גדוש ועמוס בוער בכל אחד מאתנו הרצון להיכנס הביתה בסוף יום, לחלוץ נעליים, לשבת רגע על הספה ולהוציא אנחת רווחה שאומרת “זהו, אני בבית”.

אממה? בכניסה לבניין נתקלת בעציץ שבור, זבל שנשפך משקית שנקרעה לאחד השכנים במדרגות, חול, לשלשת ציפורים ועוד הפתעות ‘נעימות’ כאלו שמצער בכלל למנות. ברוב המקרים, לאף אחד מדיירי הבניין אין זמן או משאבים לבצע את עבודות התחזוקה והניקיון השוטפות בו; מבאס נכון? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! כדי להבטיח שהכניסה לבניין המגורים תשמור על העונג בהגעה הביתה לאחר יום עבודה. חברת ניקיון מקצועית תשפר פלאים את איכות החיים בבניין המגורים שלכם; כיום, במיוחד בבניינים המאכלסים דיירים מהשכבה הצעירה, תפקיד ועד הבית הוא נטל מאוד כבד; הוא כרוך במרדף אחרי דיירים וכסף, שמירה על ניקיון וסביבת המחייה וכמובן טיפול בתקלות. על כן, חברתנו מציעה את שירותיה באחזקת מבנים, הכוללת, בין היתר, שירותי ועד בית (באופן חלקי או מלא).

סדר וניקיון להצלחת העסק שלך

מחקרים רבים מראים כי יש קשר ישיר בין ניקיון סביבת העבודה של העובדים לבין התפוקה והיעילות שלהם. זאת אומרת – עובד שהפח לידו עולה על גדותיו והמדפים שסביבו מלאים באבק, יראה תוצאות נמוכות יותר מאשר עובד שסביבתו נקיה ומאורגנת. מכאן, שאם תשכילו לשכור את שירותיה של חברת ניקיון, העובדים שלכם יהיו מרוצים יותר; עובדים מרוצים יותר = עסק מצליח יותר! מדובר במשוואה פשוטה ביותר. במידה והמשרד יהיה מלוכלך או לא מסודר, לעובדים לא יהיה נעים לשהות בו ורק יחפשו ‘לברוח’.

סיבה נוספת, אם כי לא פחות חשובה, היא הרושם אותו אנו מבקשים להשאיר על לקוחות פוטנציאליים או אורחים על כל סוגיהם המבקרים במשרד. סדר, ארגון וניקיון מעידים ברוב הפעמים על מקצועיות העסק; משרד נקי תורם לתחושה המכובדת המתבקשת כשמדובר בפגישות עסקים למיניהן.

מה קורה בהעדר שירותי חברת ניקיון?

אדם עובד מבלה כ-1/3 משעות היממה בעבודה, יש כאלו שאף יותר; את שאר הזמן, ניחשתם נכון, הוא מבלה בביתו. אם לא תשמרו על הסביבה בה אתם שוהים נקייה ומסודרת, ההשפעה הישירה על מצב רוחכם תהיה שלילית; הסחות דעת מעצבים יפריעו למהלך התקין בעבודה ובבית יגרמו לריבים מיותרים עם הדיירים הנוספים. הגורמים הללו מוציאים מריכוז, פוגעים בתפקוד האלמנטרי שלכם ומובילים לתוצאות שליליות והפוכות ממה שהייתם מאחלים לעצמכם או לעסק שלכם.

כמה דגשים בעת בחירת קבלן ניקיון

 

  • כשאתם בוחרים חברת ניקיון, שימו לב שהיא מספקת את שירותיה גם בשעות הלילה, או פשוט בשעות ההפוכות משעות העבודה אצלכם במשרד. עובדי ניקיון המסתובבים בין רגלי העובדים שלכם לא תורמים כלל, ואף מובילים לתוצאה ההפוכה ממה שהתכוונתם, כששכרתם את שירותיהם לראשונה.
  • הקפידו על החומרים בהם משתמשת חברת הניקיון ששכרתם. חברתנו, ‘נכסי גוסקוב בע”מ’, הנה חברה מקצועית המתמחה בניקיון משרדים ודואגת להשתמש בחומרים המאושרים על ידי משרד הבריאות, שאינם מסכנים את בריאות העובדים ומותירים ריח רענן ונקי.
  • לא כל חברות הניקיון מציעות שירותים נרחבים העונים על כל דרישותיכם. בין אם מדובר בניקיון בניין משרדים או בניין מגורים, כדאי שתבחרו בקבלן ניקיון ואחזקת מבנים שיענה על כל הבקשות שלכם ויבצע את העבודה בצורה המהירה והמקצועית ביותר.

חברת גוסקוב בע”מ עוסקת מזה שנים רבות במתן שירותי ניקיון מתקדמים. ליצירת קשר ומידע נוסף לחצו כאן