ניהול מגדלי משרדים

פרויקטים גדולים לרבות בנייני משרדים, מרכזים מסחריים ומגורים, מנוהלים לרוב על ידי חברות ניהול נכסים. מדוע? מאחר וכל סוגי המבנים (בעיקר מגדלי משרדים) הם עסק לכל דבר לכל העניין. כמו כן, עסק שמנוהל נכון, באופן יעיל, אחראי ומסודר, יהיה מבוקש ובכך יצליח למקסם את הפוטנציאל שלו ואף יניב יותר. רבים יודעים, ככל שהמבנה יותר גדול, ככל שהוא מכיל בתוכו יותר משרדים ואנשים, כך דרושה יותר השקעה בתפעול כלל מערכות הבניין, ובהתאם כך עולה דמי ניהולו. חברת נכסי גוסקוב בע”מ, מתמחה בניהול מקצועי ומקיף של בנייני משרדים. תוך כדי מתן מענה מהיר, אדיב ומקצועי העונה לצרכיהם השונים של עובדי המשרדים בבניין, על מנת ליצור סביבה בטוחה ונעימה שתיתן לכל הנוכחים בו, תחושה טובה ושקט נפשי בזמן העבודה. 

ניהול מגדלי משרדים- מה הוא כולל?

חברת נכסי גוסקוב בע”מ, תשמח לעמוד לשירותכם עם שירות בעלי המקצוע מהשורה הראשונה, אשר מתפעלים ומטפלים נאמנה כבר שנים רבות במגוון מבנים, משרדים ובתי עסק. חברתנו מציעה ומספקת מעטפת שלמה של חבילות שירותי שירות לבחירתכם, ביניהם:

שירותי תחזוקה ואחזקה של כל מערכות המבנה- כולל את תחזקו השותף של המבנה כולל: תחזוקת חלקו הפנימי של המקום כמו המשרדים עצמם, הדירות, בתי העסק. כמו כן, תחזוקתו של המרחב הציבורי כמו הלובי, הכניסה, טיפול ותחזוקת המעליות, הגג, מערכות המים, מערכת כיבוי אש, מערכת החשמל והגנרטורים, מערכות האוורור, מערכות הביוב ועוד. כמו כן, נדאג לשירות אחזקה חיצונית כמו, גג הבניין, שימור והחזקה אסטטית של חזות הבניין, שיפוצים ותיקונים, גינון, הדברה, עיצוב נוף, ועוד. בקיצור- לכל תקלה או בעיה שתתעורר, אנחנו פה. נטפל בה מהירות ויעילות, בעזרת אנשי המקצוע אשר זו הכשרתם המקצועית.

שירותי משק בית ושירותי אבטחה- הכוללים שירותי ניקיון מקיף ואיכותי, אשר יבטיחו ויאפשרו לבניין להיות מקום נעים, מסודר ונקי בכל שעות היום. בניין נקי, בעיקר בניין משרדים המקבל לקוחות, הינו תנאי חשוב לעסקים מצליחים. בנוסף, נציע עבורכם שירותי אבטחה עם שמירה למקום.

הנהלת חשבונות וגבייה- תוכל ולבחור ולקחת את שירותינו המציע שיווק וניהול כל הנוגע לדמי שכירות וועד בית. הכול תוך שמירה מקצועית על דוחות מסודרים, בשקיפות מלאה.

ניהול פרויקטים כבר משלבי הבנייה- הצוות המקצועי שלנו מיומן בניהול נכסים בשלב הקמת הפרויקט. נציגנו מספקים גם שירותיי ייעוץ ליזם ובהמשך גם בשיווקו. המאפשרים להקים בניין יעיל וחסכוני מבחינת ההשקעה הכלכלית של בעל הנכס כמו גם עלות ההוצאות של הדיירים העתידיים.

דמי ניהול בניין משרדים

כאמור, ככל שבניין המשרדים גדול יותר, כך העבודה היא רבה יותר. דמי ניהול מגדלי משרדים, נקבע בהתאם לאופי השירות שתבחרו, בהתאם לגודל המבנה, בהתאם למצבו ועוד משתנים.

אנו, חברת נכסי גוסקוב, נשמח שתצרו עמנו קשר, על מנת שנוכל לקבוע עמכם פגישת ייעוץ ללא עלות, בה נוכל להרחיב ולספר לכם על כלל שירותינו ולתת לכם את חווית שירות יוצאת דופן.

מאמרים נוספים

אחזקת מבנים ושירותי ניקיון

אחזקת מבנים ושירותי ניקיון, הינו שירות המסופק לבניינים משותפים, לדוגמא, בתי מגורים, מגדל משרדים, חנויות, בתי מלון וכו’. כאשר הדגש הוא על נושא ההחזקה השוטפת

קרא עוד »

שירותי ניהול ואחזקה לעסקים

שירותי ניהול ואחזקה לעסקים, שירותי ניהול ואחזקה למשרד, שירותי ניהול ואחזקה למשרדים ולבניינים הלקוחות המשכירים את שירותיהם של נכסי גוסקוב בע”מ, נהנים משקט עסקי ונפשי

קרא עוד »

ניהול מגדלי משרדים

פרויקטים גדולים לרבות בנייני משרדים, מרכזים מסחריים ומגורים, מנוהלים לרוב על ידי חברות ניהול נכסים. מדוע? מאחר וכל סוגי המבנים (בעיקר מגדלי משרדים) הם עסק

קרא עוד »

חברת ניהול ואחזקת משרדים

כיום, רובם הגדול של מגדלי המשרדים (כמו גם מרכזי קניות ומגדלי משרדים), נעזרים וצריכים חברת ניהול ואחזקת משרדים, אשר עיקר תפקידה הוא לדאוג לכל האלמנטים

קרא עוד »

ניקיון משרדים בפתח תקווה

ניקיון משרדים בפתח תקווה עושים רק עם חברה מקצועית ומנוסה הצורך בשירות של ניקיון משרדים בפתח תקווה נדרש בקרב לקוחות עסקיים רבים הפועלים באם המושבות.

קרא עוד »

ניקיון פתח תקווה מסחר

מה צריך לדעת לגבי ניקיון פתח תקווה מסחר המונח, ניקיון פתח תקווה מסחר נעשה נפוץ במנוע החיפוש של גוגל. יש מקום להסבר והרחבה בנושא, ניקיון

קרא עוד »

חברות ניקיון

איך לבחור חברות ניקיון למשרד חברות ניקיון מתמחות באספקת שרותי ניקיון מקיפים בהתאם לאופי של הלקוח ולצרכים הייחודיים שלו. הצורך בשירות של חברות ניקיון עולה

קרא עוד »

מנקה משרדים בפתח תקווה

מה חשוב לדעת לגבי מנקה משרדים בפתח תקווה מנקה משרדים בפתח תקווה  מספק שרותי ניקיון מקיפים בהתאם לאופי הלקוח ולצרכים הייחודיים שלו. הצורך בשירות של

קרא עוד »

אחזקת מבנים באזור המרכז

מה חשוב לדעת על אחזקת מבנים באזור המרכז שירותי אחזקת מבנים באזור המרכז נדרשים בקרב לקוחות עסקיים ופרטיים. עסקים הפועלים בבנייני משרדם מעדיפים במקרים רבים,

קרא עוד »

אחזקת מבנים וניקיון

כל מה שרצית לדעת לגבי אחזקת מבנים וניקיון שירותי אחזקת מבנים וניקיון נדרשים בקרב לקוחות עסקיים ופרטיים. עסקים הפועלים בבנייני משרדם מעדיפים במקרים רבים, שלא להעסיק

קרא עוד »

חברת ניקיון לעסק

מה כדאי לדעת לגבי חברת ניקיון לעסק חברת ניקיון לעסק מתמחה באספקת שרותי ניקיון מסודרים בהתאם לאופי העסק והצרכים הייחודיים שלו. לכל עסק צריך להתאים את

קרא עוד »

שירותי אבטחה למשרד

על החשיבות של שירותי אבטחה למשרד שירותי אבטחה למשרד מבטיחים לבעל העסק ראש שקט מבחינת הביטחון המשרדי. שירותי אבטחה למשרד יכולים להיות מורכבים ממסגרת טכנולוגית

קרא עוד »

אחזקת משרדים במרכז

אחזקת משרדים במרכז – כל מה שכדאי לדעת שירותי אחזקת משרדים במרכז נדרשים בקרב לקוחות עסקיים רבים. עסקים הפועלים בבנייני משרדים בוחרים במקרים רבים, שלא

קרא עוד »
×