ניקיון המשרד ב-10 שלבים

אדם ממוצע, מעביר כשליש מחייו בעבודה. אם אנחנו כבר נמצאים במשרד שעות רבות, למה שלא נשמור עליו נקי ונעים? ישבנו וחשבנו איך נוכל לעזור לכם לשמור על משרדכם נקי ונעים לעבודה גם בשעות שחברת הניקיון לא נמצאת.

אחריות אישית – כל עובד אחראי קודם כל על הניקיון בסביבה שלו. זה אומר לשמור על שולחן נקי ומסודר, לדאוג לזריקת הלכלוך לפח שבסמוך אליו, וכו’. גם אם יש עובדים שנוטים לעבוד בבלאגן, הם צריכים לדאוג לכך שבסוף היום שיאירו עמדה מסודרת.

 

ניקיון המשרד – המשרד הוא כרטיס הביקור של העסק שלכם! על מנת להשאיר רושם טוב על לקוחות ושיהיה נעים לכולם לעבוד בו, הוא חייב לעבור ניקיון יומי. המשרד יכול להיות מסודר, אבל אם הוא לא יהיה נקי, פשוט לא נרצה לשהות בו, בטח לא לעבוד בו. בדרך כלל לניקיון המשרד מומלץ להשכיר חברת ניקיון מקצועית שתגיע בסוף יום העבודה.

 

ניקיון מטבח ושירותים –  אפשר ליצור קשר עם חברת ניקיון משרדים שתבצע את המשימות ‘השחורות’, או הפתרון השני – לקבוע תורנות בין כלל העובדים לניקיון המתחמים הללו, כשזה הופך לניקיון של פעם בשבוע זה לא גרוע עד כדי כך. בערך.

מתי לנקות? – רצוי לנקות את המשרד או בתחילת היום או בסופו. הפסקת ניקיון באמצע היום פוגע ברצף ומקשה על העבודה.

רעבים? – רצוי מאד לא לאכול ולשתות במשרד באזורים רגישים – למשל בסביבת מחשב, הפירורים והשמנוניות שנשארים מזמינים מזיקים לסביבת העבודה האישית שלכם! שבו בפינת האוכל, עשו לעצמכם הפסקה מהשגרה העמוסה J

ניקיון חלונות – תכלס, אתם יכולים לעשות זאת בעצמכם; תרסיס, נייר עיתון והחלון מבריק! רצוי לנקות את החלונות אחת לשבועיים ע”מ לשמור על מראה נקי ונעים. אבל..למה להתאמץ? הזמינו חברת ניקיון שתדאג לעשות זאת עבורכם.

פוליש – אם אתם רוצים שהרצפה במשרדכם תראה כמו מראה – אתם צריכים פוליש! הפוליש מתאים לכל סוגי המרצפות מאבן או שיש, ויש לבצע את הפעולה אחת לתקופה (נגיד 3 חודשים). בינינו, לא תעשו פוליש לבד, נכון? בנוסף לשירותי הניקיון חברתנו מציעה שני סוגי פוליש (ווקס וקריסטלי) בהתאם לריצוף המשרד.

 

ריח המשרד – לא תמיד נעים לדבר על זה, אבל הרבה אנשים נמצאים במשרד ולא כולם מדיפים ריח שושנים. לכן, הקפדה על אוורור במשך יום העבודה היא תנאי בסיסי לשמירה על ריח טוב במשרד. כאשר אנחנו עובדים במקום שבו הריח לא נעים, אנחנו פשוט לא יכולים להתרכז, והופכים להיות פחות פרודוקטיביים. במשרדים גדולים, בהם מותקנת מערכת אוורור אוטומטית, יש לוודא כי היא תקינה ויעילה.

פינוי אשפה – זה לא סוד שלאשפה אין את הריח הכי טוב בעולם. על מנת לשמור על סביבה נעימה לעבודה, רצוי לרוקן את הפח האישי לעיתים קרובות, את הפח הגדול תשאירו לנו 😉

הוו דוגמא אישית – נאה דורש נאה מקיים. אנו דורשים מעובדינו לשמור על סביבת עבודה נקיה ונעימה, מכך שהמנהלים צריכים להיות אחראיים לסדר וניקיון במשרד שלהם.

אז קיבלתם כמה טיפים לשמירה על משרד נקי ומסודר, אבל בכל זאת, רצוי לפנות לחברת ניקיון משרדים שתבצע את העבודה ביעילות ובצורה הטובה ביותר; מה שיצור אווירה נעימה ויאפשר לכם להתרכז בעבודה נטו.

פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר – 1-800-825-825