ניקיון משרדים בערב

השאירו פרטים
וקבלו הצעת מחיר עוד היום

בעלי משרדים רבים מעדיפים לשכור שירותי ניקיון משרדים בערב ולא בשעות הפעילות של המשרד.

פעם בעלי משרדים היו מעסיקים איש ניקיון קבוע שעבד בשעות קבועות אך כיום יש פתרונות אידיאליים יותר לשמירה על ניקיון ואחזקת המשרד.

כיום עוד ועוד עסקים מצטרפים לאלו שכבר השכילו לשכור שירותי חברת חוץ המעניקה להם שירותי ניקיון משרדים אחר הצהריים או בשעות הערב.

היתרון של חברות המעניקות שירות ניקיון משרדים בערב הוא שהשירות מותאם לצורכי הלקוח, מה שהופך חברות אלו למבוקשות בקרב בתי עסק רבים.

אחד השירותים שהופכים ליותר ויותר נדרשים בשנים האחרונות הוא ניקיון משרדים בערב. שירות זה מאפשר לנוכחים במשרד לעשות את עבודתם ללא הפרעה במהלך היום, תוך שמירה על היגיינה גבוהה וסביבת עבודה נעימה ומסודרת. אז מה הם הדברים שצריך לדעת לפני שמזמינים את השירות? המאמר הזה ייתן מידע חשוב למעוניינים בכך, וגם למחפשי עבודה בתחום. כל הפרטים לפניכם.

ניקיון משרדים בערב

מה הוא ניקיון משרדים בערב?

ניקיון משרדים בערב הוא שירות מבוקש בחברות רבות בישראל וגם במוסדות ציבור. במסגרת שירות זה, המנקה שאחראי על ניקיון המשרד יגיע לאחר שעות העבודה השוטפות, כשאין אף אחד במשרד. המנקה ייכנס בעזרת מפתח שנמצא ברשותו, ויבצע את כל עבודת הניקיון – כך שהעובדים יוכלו להגיע בבוקר אל סביבת עבודה חדשה, מסודרת ונקייה.

יתרונות של עבודת ניקיון בערב

לניקיון המשרד בערב יש יתרונות רבים. אפשרות זו היא הנוחה ביותר – הן עבור החברה, והן עבור עובד הניקיון. הנה פירוט קצר של כל אחד מהצדדים.

יתרונות עבור החברה 

  • מינימום הפרעה לעובדים – ניקיון המשרד יכולה להיות פעילות מעט רועשת, שכן לעתים יש צורך להפעיל שואב אבק או להשתמש בחומרי ניקיון עם ריח חזק. ניקיון בשעות הערב מאפשר לעובדים שגרת יום נעימה ופרודוקטיבית יותר.
  • חוויה יומיומית נעימה – להגיע בבוקר למשרד נקי זו פשוט חוויה נהדרת, מה שמעלה את הרווחה האישית של כל הנוכחים.
  • ניקיון יסודי יותר – ניקיון משרד בערב מאפשר לנקות בצורה מעמיקה ואפקטיבית יותר, שכן ניתן להזיז את הרהיטים ולנקות מאחוריהם ללא הפרעה. לכן, התוצאות המתקבלות עומדות בסטדנרטים הגבוהים הנדרשים.
  • בטיחות בעבודה- מכיוון שברוב המשרדים לא נמצאים עובדים בשעות הערב, ניתן לנקות את המשרד ללא חשש שמא אחד העובדים או השוהים במקום יחליק או ייפגע.
  • שגרת משרד קבועה- ניקיון המשרד הוא חשוב אך לעיתים יכול להפריע לקיומה של שגרת העבודה, ניקיון משרדים אחר הצהריים הוא פתרון מעולה המאפשר את ניקיון המשרד בלי להפריע לעובדים וללקוחות.
  • יתרון נוסף שאפשר לשייך אל שירותי ניקיון משרדים בערב הוא שהעובדים לא נחשפים לריחות חזקים של חומרי הניקוי, מה שיכול להפריע גם למהלך עבודתם.

יתרונות עבור העובד

  • יכולת לעבוד ללא הפרעה – עבודת ניקיון בערב מאפשרת למנקה לפעול ללא הפרעה, ללא צורך לבקש מאנשים לזוז, ובלי לחשוש מהרעש או הריח שעלול להווצר. בצורה זו, ניתן "לתקתק עבודה" ולסיים בפחות זמן.
  • גמישות בשעות – ניקיון משרדים בערב יכול להתבצע בשעות גמישות, החל מזמן סיום יום העבודה במשרד ועד לשעות הבוקר המוקדמות. לכן, זוהי עבודה שיכולה להיות פופולרית בקרב הורים או פשוט אנשים שאוהבים לקבוע לעצמם את הלו"ז.
  • קביעות – ניתן לעבוד במשרד קבוע, אותו אתם מכירים, ולהכנס כל ערב עם מפתח אישי.

דברים שחשוב לזכור כשבוחרים חברת ניקיון

אם קראתם עד כאן, בטח השתכנעתם שניקיון בשעות הערב הוא הדבר הנכון עבור המשרד שלכם. עכשיו, אתם צריכים לבחור חברת ניקיון מקצועית. הנה שני טיפים שיעזרו לכם לעשות זאת ביעילות. 

בחרו חברה אמינה, ותיקה ואיכותית

בחירת חברת ניקיון משרדים בעלת מוניטין גבוה הוא אחד הדברים החשובים ביותר, אם אתם רוצים להיות בטוחים שתגיעו בכל בוקר אל משרד נעים ונקי. נסו לאתר חברה אשר עובדת עם קהל רחב של לקוחות קבועים אשר נותנים בה אמון. אל תחששו לבקש המלצות. 

אל תוותרו על מחיר מצויין

סביבת עבודה נקייה לא צריכה להיות דבר יקר במיוחד. ניתן לבקש הצעות מחיר ממספר חברות, ולבצע השוואה של מחירי ניקיון משרדים בערב ביחס לסל השירותים שאתם מקבלים.

טבלת היתרונות ניקיון משרדים בערב

ניקיון משרדים בבוקרניקיון משרדים בערביתרון
יכול להפריע לעובדים שמתחילים את יומם או שכבר באמצע העבודהרוב העובדים כבר סיימו עם יומם ולא מפריעים לצוות הניקיוןפעילות העובדים
צריך לחכות שהמשרד לא יהיה עמוס ושזה לא יפריע לעובדיםאין צורך לחכות לתום העבודה כדי להתחיל בניקיוןזמני המתנה
אם הניקיון אינו מושלם, המשרד יהיה בלגן במהלך היוםהמשרד יהיה נקי ומסודר למחרת בבוקר כאשר העובדים מתחילים את יומםסדר במהלך היום
העבודה יכולה להפריע לעובדים ולגרום לרעשיםפחות רעשים והפרעות מהעובדים, מאפשר עבודה יעילה יותר לצוות הניקיוןרעש והפרעות
הגבלה בזמן ובסוג הפעולות שאפשר לבצעאפשר לבצע פעולות ניקיון שלא היו אפשריות במהלך היום, כמו שטיפת שטיחים או תהליכים שדורשים יותר זמןפעולות נוספות

שאלות ותשובות

למה ישנם מקומות אשר מעדיפים ניקיון משרדים בשעות הערב?

בשעות הערב, המשרדים הם לרוב פנויים מעובדים, ולכן הפרעות הן מינימליות ויש אפשרות לנקות ביעילות ובמהירות.

האם ניקיון משרדים בערב יקר יותר מאשר ניקיון ביום?

המחיר יכול להשתנות בהתאם לספק השירות. לעיתים, ניקיון בשעות הערב יכול להעלות יותר בשל תוספות לעבודה בשעות לא רגילות, אך לא תמיד.

האם יש הבדל בכמות הזמן הנדרשת לניקיון המשרד בשעות הערב לעומת ביום?

בגלל שבשעות הערב המשרד ריק מעובדים, כך שניתן להתמקד במשימה ולהגיע לכל פינה בלי להפריע לכלל אנשים, הניקיון יכול להתבצע בצורה מהירה ויעילה יותר לעיתים.

האם יש צורך לעשות התאמות מיוחדות במשרד בשעת ניקיון בערב?

זה תלוי בסוג המשרד ובציוד שבו. לעיתים, ייתכן שיהיה צורך להסיר ציוד מסוים כדי לא להפריע לצוות הניקיון.

ניקיון משרדים בשעות נוחות – להגיע בבוקר אל סביבת עבודה מושלמת

לכל עסק יש שעות פעילות קבועות אך יש ימים בהם העסק מרחיב או מצמצם את שעות העבודה בהתאם לפעילות המשרד באותו יום, על כן שירותי הניקיון במשרד צריכים להיות גמישים.

ישנם בעלי עסקים שיעדיפו כי איש התחזוקה יהיה זמין עבורם במהלך כל שעות הפעילות ויש כאלו שיעדיפו לשכור שירותי ניקיון אחר הצהריים או בערב.

כשאתם בוחרים חברת אחזקה למשרד חשוב לבחור חברה שתספק לכם שירותי ניקיון משרדים בערב או בשעות הפעילות, לפי בקשתכם.

בשורה התחתונה, ניתן להגיד כי משרד נקי הוא כנראה הדבר החשוב ביותר לבריאות ולרווחה של הנוכחים – עובדים ומבקרים כאחד. שירות ניקיון משרדים בערב הוא הכרחי לכל חברה או ארגון, ולכל מוסד. 

חברת ניקיון משרדים גוסקוב בע"מ – שירותי הניקיון המושלמים, מא' ועד ת'

אנחנו בחברת ניקיון משרדים גוסקוב בע"מ מעניקים שירותים של כוח אדם, נקיון משרדים ונקיון שטחי מסחר בכל שעות היום והלילה. אנחנו מקפידים על הענקת שירות מהשורה הראשונה לכלל הלקוחות שלנו, זאת על ידי ניהול צוותי עובדים מיומנים ואמינים. פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר או בכל שאלה נוספת.

/ 5.

השאירו פרטים
וקבלו הצעת מחיר עוד היום
דילוג לתוכן