חברת ניקיון משרדים - נכסי גוסקוב

חברת ניקיון משרדים בסטנדרטים הכי גבוהים בפתח תקווה והסביבה

השאירו פרטים
וקבלו הצעת מחיר עוד היום!

שירותי החברה

כי כל לקוח – נכס!

אודותינו

מידע מקצועי על החברה

חברת ניקיון משרדים נכסי גוסקוב בע"מ, מקבוצת גוסקוב אחזקות בע”מ, עוסקת במתן שירותי ניקיון משרדים בפתח תקווה והסביבה, בכל הגדלים ושטחים ציבוריים של בנייני משרדים.
ניקיון משרדים נכסי גוסקוב בע”מ בעלת רישיון בתוקף ממשרד הכלכלה להעסקת עובדים בתחומי עיסוקה והיא מקפידה על העסקת צוות עובדים והנהלה מסור ואיכותי, ביניהם צוות קבוע של מנהלי עבודה, מפקחים ואנשי אחזקה הדואג לפעילותם השוטפת של העובדים השונים ואשר מחויב לעמוד לרשות לקוחות החברה בכל עת.

אודותינו
מצאו את התשובה שלכם

שאלות & תשובות

תשובה בחירת חברה לניקיון משרדים היא חשובה מאוד. לפניכם מספר דרכים אשר יעזרו לכם לבצע את ההחלטה היעילה ביותר. מומלץ לבחור חברה לניקיון משרדים אשר הינה בעלת ותק בענף. רצוי לבדוק האם לחברה יש לקוחות קבועים, שנשארים נאמנים לאורך שנים. העובדה שיש לקוחות קבועים, מעידה על איכות החברה ועל האמינות שלה.  למצוא חברה אשר מחזיקה בעובדים איכותיים ואמינים, זה דבר לא פשוט – בעיקר כשמדובר בניקיון. בנוסף, קשה למצוא מחליפים לעובד שיצא לחופשה או נעדר עקב מחלה. כדי שלא תתקעו בלי מנקה במשרד, עדיף לבחור חברה אשר מחזיקה במאגר עובדים נרחב ומיומן. בין אם אתם זקוקים לניקיון משרדים בפתח תקווה, חיפה או ירושלים – נסו לבחור בחברה שנמצאת בסביבה הקרובה שלכם.
תשובה עבודה עם חברת ניקיון משרדים היא הכרחית עבור כל מנהל משרד שרוצה לשמור על ראש שקט וסביבת עבודה נקייה, בלי להשקיע מאמץ בתחזוקה. עבודה עם חברת ניקיון משרדים מבטיחה לכם עקביות ואמינות, וכמובן ביצוע ברמה הגבוהה ביותר. החברה מחזיקה במאגר של עשרות עובדים מצויינים, כך שאם המנקה הקבוע שלכם לא יכול להגיע ביום מסויים עקב חופשה או מחלה, אתם לא תצטרכו להטריד את עצמכם במציאת מחליף.  אחד היתרונות בעבודה עם חברה, הוא שתמיד יש מי שיאזין לכל תלונה או בקשה. ברוב המקרים, כשאתם עובדים עם חברה – התקלות הן די נדירות. אבל בכל מקרה, חשוב להיות בטוחים שתמיד יהיה מישהו שיאזין לצרכים שלכם וידאג לטיפול מהיר ויעיל. 
תשובה תחום האחריות של חברת הניקיון למשרד מכסה את כל מה שאתם יכולים לחשוב עליו, וכל פינה בחלל – מהרצפה ועד התקרה. הנה כמה דוגמאות: שאיבת אבק יומיומית, שטיפת רצפה, חיטוי משטחים וחדרי שירותים, ניקוי חלונות, פינוי של פחי האשפה ועוד…
תשובה כשאתם שוכרים חברת ניקיון משרדים, אתם יכולים לצפות לשירותי ניקיון מקצועיים, שיהפכו את חלל העבודה שלכם להרבה יותר נעים ובריא. בצורה זו, אתם יכולים להעניק לעצמכם ולעובדים שלכם את התנאים הטובים ביותר, שיעלו את רמת הסיפוק במקום העבודה ובצורה עקיפה גם את התפוקה היומיומית.

המלצות

לקוחותינו אומרים

צוות סופר מקצועי, יסודי, אכפתי , אנשים מקסימים ונעימים, תענוג !!! על כל בעיה – תמיד יש פתרון והכי חשוב שאין בעיות , כי אלו אנשים שבאים לעבוד ולא לעבודה להעביר את הזמן !!! ממליצה בחום, במיוחד על אירנה שהיא מפקחת על המתקנים ועובדים -אשת ברזל , שנותנת הרגשת בטיחות ועומדת מאחרי הצוותים כחלק מהצוות, מרגישה ויודעת את העבודה מהשטח עצמו. כייף לעבוד עם אנשים כאלה גם ברמה המקצועית וגם ברמה אנושית וחברתית. כבוד!!! 🤠❣️💪👍👏*** ממליצה בחום על שירותי החברה, רק תרוויחו איכות, מענה מקצועי ורוגע נפשי והכי חשוב רמת ניקיון גבוה מאוד ,מיטיבה אווירה בכל משרד❣️💪👍👏מריה, מנהלת אדמיניסטרטיבית בחברת WATERGEN.

Maria Pochernyaev

יש לנו מנקה מצויינת, חרוצה, מגיעה בזמן. גמישים בשעות שאנחנו צריכים שירות טוב ומהיר.

ronit perez

אנו עובדים עם חברת גוסקוב כבר מספר שנים טובות, מרוצים מאוד מרמת האיכות, המקצועיות, הגדלת הראש , יכולת התיקתוק ויכולת פיתרון לבעיות היא פשוט מדהימה! ממליצים בחום תמיד ! חברת אקסל סולושנס בע״מ.

Mor BenDavid

מדהימים – החל מהמנקה המושלמת שלנו ועד ההנהלה הזוטרה והבכירה שדואגים ביעילות ובזריזות לכל בקשותינו, ממליצה בחום!

Coral Shemesh

גוסקוב חברת ניקיון מצויינת ואמינה הכי חשוב שיש עים מי לדבר יש מענה מיידי וכל בקשה מטופלת לשביעות רצוני
לאחר ניסיון רע עים 3 חברות קודמות שלא סיפקו את התוצאה ממליץ בחום.

שלומי בן חור

שירות מצויין. תמיד מקבלים מענה במיידי.

Tatiana Martinovsky

שלום רב לנכסי גוסקוב

רציתי להודות לכם על העבודה המסורה שאתם נותנים לנו

ביום חמישי האחרון היה לנו אירוח במשרד ואין מילים להודות כמה נקי ועבודה מצוינת אירנה עשתה עבורנו

כל הכבוד לה והרבה הרבה תודה

בברכה

ג'וסלין

מודים על השירות המעולה – שהוא מעל ומעבר למצופה.
אנו זוכים ליחס אישי שאין כמותו וכל בקשותינו נענות באופן מיידי.
בנוסף, המנקה שלנו מדהימה ומגדילה ראש, דואגת גם לפרטים הקטנים ביותר.

אנצל את ההזדמנות גם לשבח את אירנה המושלמת – שבאמת דואגת למלא כל בקשה שלנו באופן מיידי.
מספיק שנבקש אספקה של ציוד כלשהו והוא יגיע באותו יום (לרוב תוך שעות אחדות)

ממליצים על נכסי גוסקוב בחום לכל עסק שמחפש נחת!

קורל

חברת נכסי גוסקוב בע"מ מספקת שירותי ניקיון לחברתינו – ווטרג'ן בע"מ במשרדים ובמתקני החברה. אנחנו מרוצים מהשירות, מרמת הניקיון וחומרי הניקוי, בדגש על הניהול המקצועי. איכות גבוהה של העובדים והפיקוח השוטף של מנהלת אזור.

חיים

אני שמחה לציין לטובה ולהמליץ על שירותם של צוות העובדים מטעם חברת תחזוקה וניקיון "נכסי גוסקוב" כעל ספקי שירותים מעולים מעולים בתחום. הצוות מורכב מאנשים חרוצים, אכפתים, נעמי לכת, מנומסים – אנשים שמחייכים ויודעים לבצע את עבודתם על הצד הטוב ביותר – כיף לעבוד איתכם!

במיוחד אני רוצה לציין לשבח את המפקחת מטעם חברתכם – אירנה, על אכפתיות, על המקצועיות ברמה מאוד גבוהה ומתוך כך על הבנה ורצון לפתור ולעזור.

מריה

אנחנו עובדים עם חברת גוסקוב מזה זמן רב, תמיד יש זמינות, תמיד משלימים לנו חומרים של ציוד, אם עובדת חולה תמיד אירנה דואגת להשלים. תמיד קשובים לנו במה שנדרש. כיף לעבוד איתכן!

מעיין

אנחנו עובדים על בסיס קבוע עם חברת "נכסי גוסקוב בע"מ" כ-6 שנים. אנחנו מאוד מרוצים משיתוף הפעולה ביננו, מההתנהלות של החברה, האנשים והיחס החם שהם נותנים לנו כלקוח.

נשמח להמליץ לכל הלקוחות החדשים.

לנה
קודם
הבא

ערכי החברה

הדרך שלנו

חברת ניקיון משרדים נכסי גוסקוב בע"מ מהווה דוגמה ומופת לחברות הניקיון בארץ. החברה בעלת מוניטין מצויין וקהל רחב של לקוחות קבועים ומרוצים, זאת הודות להקפדה על שירות ברמה הגבוהה ביותר. 

עם צוות עובדים מסור ומיומן אנחנו דואגים לצרכים של כל לקוח עד לשביעות רצון מלאה. 

שירותיות
אמינות
מצוינות
שירותיות
אמינות
מצוינות
מידע נוסף

ניקיון משרדים – מאמרים אחרונים

חברת ניקיון לעסק

חברת ניקיון לעסק

חברת ניקיון לעסק מתמחה באספקת שרותי ניקיון מסודרים בהתאם לאופי העסק והצרכים הייחודיים שלו. לכל עסק צריך להתאים את תכניות העבודה בהתאם לשעות וסוגי הפעילות

קרא עוד
חברות ניקיון

חברות ניקיון

איך לבחור חברות ניקיון למשרד חברות ניקיון מתמחות באספקת שרותי ניקיון מקיפים בהתאם לאופי של הלקוח ולצרכים הייחודיים שלו. הצורך בשירות של חברות ניקיון עולה

קרא עוד
ניקיון פתח תקווה מסחר

ניקיון פתח תקווה מסחר

מה צריך לדעת לגבי ניקיון פתח תקווה מסחר המונח, ניקיון פתח תקווה מסחר נעשה נפוץ במנוע החיפוש של גוגל. יש מקום להסבר והרחבה בנושא, ניקיון

קרא עוד
חברת ניקיון לאחר שיפוץ

חברת ניקיון לאחר שיפוץ

הסתיים לו סופסוף השיפוץ בבית או במשרד ואתם צריכים לחפש חברת ניקיון לאחר שיפוץ? יש כמה דגשים חשובים לפני שבוחרים אחת כזו.כידוע שיפוץ דירה או משרד

קרא עוד
דילוג לתוכן