השוואה בין ניקיון עצמי להשכרת חברת ניקיון משרדים מקצועית

יש פעולות שניתן לבצע אותן באופן עצמי גם כאשר מדובר על עסק כמו משרד וכדומה. אמנם ניתן לחסוך כך בהוצאות, אך האם זה אומר שזה משתלם? לא תמיד. במאמר זה תוכלו לקרוא השוואה בין שירותי ניקיון של חברת ניקיון בפתח תקווה מקצועית לבין ביצוע אותן פעולות באופן עצמי, וכמובן, להסיק מסקנות.


ניקיון עצמי מול שירותי חברת ניקיון

  • הנקודה הראשונה שנראית משמעותית מאוד, במיוחד למי שמחפש איך לחסוך בהוצאות, הוא נושא התשלום. אכן, חברת ניקיון משרדים מקצועית גובה תשלום משמעותי למדי בגין השירות שהיא מספקת, לעומת זאת ניקיון עצמי יכול להיות חסכוני יותר. אך מנגד אפשר לקרוא את הנתונים בצורה שונה. מסתבר שאתם כבעלי משרד בכל תחום שהוא מרוויחים לשעה לפחות מעט יותר מעובד ניקיון. מה שאומר שעדיף לשלם את שכר שירותי הניקיון ולהתרכז במה שאתם טובים בו. למה לנקות אם אפשר להגיע ללקוחות נוספים או למכור מוצרים נוספים?
  • ניקיון זו אמנם פעולה פשוטה שכל אחד מאתנו יכול לעשות, אך אי אפשר להתעלם מכך שגם כאן יש מקצועיות ומיומנות שאין לכל אחד מאתנו. מה שאומר שגם אם אתם מנקים בעצמכם את הבית הפרטי שלכם, זה לא אומר שאתם מספיק מומחים בשביל לנקות את המשרדים. לניקיון משרדים צריך יכולות וכן ציוד הולם. אלו שואבי אבק מקצועיים, חומרי ניקוי יעילים, מפיצי ריח עוצמתיים וכדומה.
  • חברת ניקיון משרדים בערב שמה דגש על משימת הניקיון וחותרת לתוצאות מושלמות. לא כך כאשר מנסים להשתלט לבד על הניקיון. הרי כל משימה אחרת במשרד תהיה קודמת לניקיון, נכון? ראשית תקבלו פניות מלקוחות בין אם אלו פרונטליות ובין אם אלו פניות מקוונות או טלפוניות, קודם תתייחסו לעניינים עסקיים ואת נושא הניקיון תשאירו שם לסוף רשימת המטלות. והתוצאה? סביבה לא מטופחת ולא נקיה מספיק. חברת הניקיון כאן בדיוק בשביל הניקיון, כדי להבטיח שהמשרדים שלכם נקיים ומתוחזקים היטב, ללא פשרות וללא תירוצים. ניקיון יסודי מתבצע ללא דחיות ובלי עיכובים!
  • אתם אולי מסוגלים לנקות, אבל יש פעולות שאינכם יכולים לבצע. האם אתם יודעים איך לבצע הדברה מקצועית? אתם יכולים לנקות חלונות חיצוניים גבוהים שאין אליהם גישה מהחלק הפנימי של המבנה? האם אתם יכולים להתמודד עם שאיבת השטיחים? יש פעולות מקצועיות שחברות ניקיון מבצעות אותן באופן שגרתי ויעיל במיוחד, ואילו אתם לא באמת יכולים להשתלט על זה בעצמכם. כי אם אתם לא עוסקים באחזקה וניקיון, אין סיבה שתצטיינו בתחום… לצורך כך פנו אל מומחים שזה תחום העיסוק שלהם והם יוכלו לספק לכם מענה אופטימלי.
  • כאשר אתם צריכים לבצע בעצמכם הדבר גוזל מכם זמן יקר. כל בעל עסק יודע שככל שהוא יודע להאציל סמכויות טוב יותר כך העסק יוכל להתנהל טוב יותר. סמכויות למזכירה, סמכויות לנציגים וסמכויות גם לחברת הניקיון. כאשר חברת ניקיון מקצועית מבצעת עבורכם את משימות הניקיון אתם מעבירים אליהם את המשימות שאתם רוצים שיתבצעו. ומה שהכי טוב בכל הסיפור הזה, זה שהם מבצעים את המשימות בצורה מושלמת ממש כמו שהייתם רוצים שיהיה. כי עובדי הניקיון כאן למענכם, בשביל לנקות את המשרדים שלכם בדיוק כמו שאתם רוצים שהם יהיו נקיים, נוצצים, מאורגנים ומסודרים.
disinfecting-home (1)


אז אם אתם מתלבטים ולא יודעים אם נכון לשכור שירותים של חברת ניקיון משרדים, או שמא מוטב לבצע את הפעולות שנראות כל כך פשוטות ויומיומיות בעצמכם, כדאי שתדעו שחברות ניקיון מציעות מענה מקצועי ומיטבי, מה שיגרום למשרדים שלכם להיות נעימים, נקיים ונוצצים!

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
דילוג לתוכן