ניקיון שטחים ציבוריים

השאירו פרטים
וקבלו הצעת מחיר עוד היום

ניקיון שטחים ציבוריים הוא אחד הדברים החשובים ביותר כמעט בכל מבנה. בין אם מדובר בבניין משרדים גדול, קניון, מרכז ציבורי או כל דבר אחר, חשוב מאוד שכל החללים יהיו נקיים. במאמר הבא אנחנו הולכים להסביר לכם את כל הסיבות והדרכים לדאוג שהמרחב שבאחריותכם יהיה מצוחצח, כולל הפינות הכי קטנות. קריאה נעימה!

לפני הכל – מה הוא ניקיון שטחים ציבוריים?

ניקיון שטחים ציבוריים הוא שירות אשר נצרך במגזר העסקי והציבורי, אשר במסגרתו חברת הניקיון דואגת לתחזוקה ולהגיינה של מרחב אשר נמצא בשימוש של הרבה אנשים. 

מרחבים אלו נוטים להתלכלך במהירות, ובגלל שהם לא "שייכים" לאף אחד, לעתים קרובות הם נשכחים ומקבלים מראה מוזנח. אנחנו כאן כדי למנוע את המצב הזה, ולהעניק שירותי ניקיון שלא מפספסים אף פינה.

דוגמאות לשטחים ציבוריים שמצריכים שירות ניקיון מקצועי וסדיר

  • חדרים, מעליות ומסדרונות בבנייני משרדים
  • לובי, מעלית או מחסן בבנייני מגורים רבי קומות
  • קניונים ואזורי קניות חיצוניים וומקורים
  • מרכזים ציבוריים כמו מתנ"סים או מוקדי קבלת קהל
  • בתי חולים
  • ועוד…

מה הם השירותים אשר כלולים ניקיון שטחים ציבוריים?

השירות כולל את כל מה שיהפוך את החלל לנקי, היגייני ונעים. לדוגמה: שטיפת רצפות, ניקיון חלונות, ניקיון חדרי שירותים, ניקיון חדרי מדרגות, ועוד.

ניקיון שטחים ציבוריים

האם הניקיון מפריע לשגרת היום יום של הנוכחים במרחב הציבורי?

כלל וכלל לא. ניקיון שטחים ציבוריים יכול להתבצע בשעות הערב, הלילה או לפנות בוקר, אשר בהן אין אף אחד שמגיע לסביבה, ובצורה זו שגרת היום של הנוכחים לא נפגעת. אפשרות זו נקראת "ניקיון בשעות הערב" או "ניקיון על בסיס מפתח", והיא הופכת ליותר ויותר פופולרית בבנייני משרדים בישראל.

לשמור על הבריאות של הנוכחים 

לאחר מגיפת הקורונה, המודעות הכללית לחשיבות של ניקיון שטחים ציבוריים היא גבוהה במיוחד. אם אתם אחראים על תחזוקה של בניין, אזור קניות, או אפילו מתנ"ס שכונתי, מצופה מכם לסטנדרט היגיינה גבוה מתמיד – ובצדק. 

היתרונות של מרחב ציבורי נקי

שמירה על חלל נקי וסטרילי יכולה למנוע מחלות, להעלים וירוסים שונים ובקטריות, ולעתים אף להעלות את איכות האוויר במקום. בצורה זו, אתם יכולים להיות מכוסים מכל הכיוונים ולדעת שלא תהיו חשופים לתלונה משום סוג, ובנוסף גם תיצרו חוויה נעימה עבור המבקרים – כזו שתגרום להם לרצות לחזור שוב ושוב. 

מרחב שנראה טוב בכל רגע ורגע

אין ספק שהיתרון המרכזי של נקיון שטח ציבורי הוא הנראות המצויינת. מרחב ציבורי שאינו מלוכלך שומר על מראה נעים ומזמין, כזה שמכבד את המבקרים בו ויוצר רושם ראשוני מצויין. כדי לוודא שגם המרחב שלכם יעמוד בסטנדרט הזה, חשוב לבחור חברת ניקיון משרדים שהיא לא פחות ממצויינת. 

כיצד בוחרים חברת ניקיון לשטחים גדולים וציבוריים?

בחירה של חברת ניקיון צריכה להיעשות על פי מספר פרמטרים, ביניהם: איכות השירות, מחירים הוגנים, זמינות גבוהה של אנשי הצוות, וכו'. בנוסף, כדאי לבחור חברה שנמצאת בענף הניקיון כבר הרבה זמן, ושיהיה אפשר לסמוך עליה לטווח הארוך.

לבחור באיכות – נכסי גוסקוב בע"מ

חברת נכסי גוסקוב בע"מ הוקמה על ידי מיכאל גוסקוב בשנת 2006. ב-17 השנים שעברו מאז הקמתה, החברה פועלת מתוך ערכים של מצויינות, שירותיות ואמינות. אנחנו גאים להגיד כי צברנו קהל לקוחות קבוע ונאמן, כמו גם צוות עובדים מסור. נשמח להעניק שירות ללקוחות חדשים – אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום. 

/ 5.

השאירו פרטים
וקבלו הצעת מחיר עוד היום
דילוג לתוכן