שירותי ניקיון משרדים בפתח תקווה והסביבה

משרד נקי ומטופח הוא חלק חשוב מסביבת העבודה. לכן חשוב כי חברת הניקיון בה בוחרים תדאג לכך במלוא תשומת הלב. כאשר אומרים שירותי ניקיון משרדים בפתח תקווה מתכוונים לניקיון שוטף של המשרד. מה זה כולל? באיזו תדירות? את כל הפרטים אתם מוזמנים לקרוא במאמר שלפניכם.

מה צריך לדעת על שירותי ניקיון משרדים?

ניקיון משרדים נעשה באופן יומיומי וכולל עבודות שוטפות כגון ריקון האשפה, טאטוא הרצפה או שאיבת השטיחים, ניקוי השולחנות וניקוי המטבח והשירותים. 

ניקיון יסודי יותר כגון שטיפת הרצפה, ניקוי המקרר והחלונות יעשה בתדירות נמוכה יותר, אחת לתקופה, תלוי בצרכי המשרד ובחוזה עם חברת הניקיון.

מה היתרונות של שירותי ניקיון מקצועיים?

אין עוררין על כך שכיף לבוא בבוקר למשרד מסודר ונקי. השירותים והמטבח נקיים, הפחים ריקים מאשפה והמרחב נעים ואסתטי. 

בין אם מדובר במשרד גדול או קטן, שירותי ניקוי הם מחויבי המציאות. היתרון המרכזי של ניקיון משרדים בפתח תקווה באמצעות חברה מקצועית הוא בראש ובראשונה עקביות. שירותי ניקיון מקצועיים מספקים תוצאות עקביות ומבטיחים שסביבת העבודה נקייה ומתוחזקת היטב כל הזמן.

מיקור חוץ של משימות ניקיון גם מאפשר לעובדים להתמקד בתחומי אחריותם ולהגדיל את הפרודוקטיביות הכוללת שלהם, מבלי שיאלצו להתעסק גם בניקיונות. 

כמו-כן, עם שירותי ניקיון מקצועיים אפשר לשמור ביתר קלות על בריאות העובדים והמבקרים במשרד. שירותי ניקיון משרדים כוללים עבודה עם חומרי חיטוי מתאימים ושמירה על סביבת עבודה נקיה. בכך הם מפחיתים התפשטות של חיידקים ותורמים לסביבת עבודה בריאה יותר וכתוצאה מכך להיעדרות מופחתת של עובדים בשל ימי מחלה. 

מנקים מקצועיים גם חוסכים לעסק עלויות. הם מגיעים עם הציוד והידע שלהם, פועלים ביעילות ומפחיתים את עלויות הניקוי הכוללות של העסק. 

שירותי ניקיון משרדים בפתח תקווה והסביבה

מה כוללים שירותי ניקוי מקצועיים במשרדים?

כאמור, הניקוי השוטף במשרדים כולל ריקון פחים, שאיבת אבק או טאטוא, ניגוב השולחנות, ניקוי השירותים והמטבח. מעבר לכך תתבצע גם שטיפת רצפה כל יום או אחת לכמה ימים, תלוי בגודל המשרד.

ניקיונות גדולים ונקודתיים כמו ניקוי המקרר, החלונות, הדלתות ועוד, יעשו כל כמה שבועות או חודשים. אלו פחות או יותר שירותי ניקיון משרדים בסיסיים וסטנדרטים.

בנוסף, אם יש דרישות מיוחדות, כגון ניקוי יסודי לפסח, פוליש אחת לתקופה, ניקוי ספות יסודי, תריסים ווילונות, יש לתאם זאת מול חברת הניקיון. 

לא לוותר על חוזה

חברות ניקיון יש הרבה בשוק אבל כדי לוודא שעובדים מול חברה רצינית ומקצועית יש לחתום עם החברה על חוזה כתוב בו מצוינים כל פרטי השירות והמחירים. החוזה צריך להיות חתום על ידי שני הצדדים. 

בחוזה מפורטת תקופת השירות, נניח לשנה, מתי היא מתחילה ומתי אמורה להסתיים. בנוסף מופיעים בו כל הפרטים שסוכמו בין הלקוח לחברת הניקיון. באיזו תדירות מתבצע הניקיון, באילו שעות וימים, מה כולל תהליך הניקוי היומיומי השוטף, כל כמה זמן מתבצעים ניקיונות מיוחדים, מה קורה והניקיון אינו לשביעות רצון הלקוח או שאינו מתבצע מסיבות שונות ומהם תנאי התשלום. 

לסיכום

שירותי ניקיון משרדים ממלאים תפקיד מרכזי בשמירה על סביבת עבודה מקצועית ופרודוקטיבית. על ידי בחירת חברת ניקיון משרדים איכותית, המתאימה לצרכי המשרד, ניתן להבטיח כי חלל המשרד יהיה נקי ומאורגן ויתרום להצלחת העבודה במקום.

בחירה נכונה עושה את ההבדל בין משרד נעים ויעיל לבין כזה שלא רוצים לשהות בו. חשוב לקחת את הזמן ולבחור בחוכמה חברה המעניקה שירותי ניקוי מקצועיים ומוצלחים כדי ליהנות מהיתרונות של משרד מבריק ומצוחצח.

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
דילוג לתוכן